Sandra i let´s dance,eller?

Det blev en liten kombination igår, vid 19 tiden begav jag och min sambo Tobias oss ut till "centrumet" där vi bor till vårt lilla standard hak (alla har vi en. ) Det var länge sen vi var där och de hade tydligen saknat oss. För er som inte vet så har vi börjat ett nyttigare liv osv, bla bla bla den vanliga skiten) samt att inte ha alltför mkt pengar i kassan kan ju vara en bidragande orsak också) Beställde iaf "det vanliga" nr 69: kyckling filé och klyftpotatis med viklöksås och bearnaisås. Vilken lycka för magen. Pratade lite om vad vi skulle göra på vår 4 års dag som är den 5:e december. Förra året var vi i London med några kompisar och förr förra året så överraskade Tobias mig någon vecka före med ett lite fint brev som han hade skrivit och längst ned stod det med små bokstäver, packa din väska vi åker till Barcelona i 11 dagar(!?!) kan man kalla en överraskning.  Detta år vet vi inte vad vi vill eftersom han har ju sin utbildning och jag har jobb, svårt att komma loss. Men vi får spåna vidare och se vart det leder. However tillbaka till kvällen. Efter den goda middagen så begav vi oss med kassen med samlingen sprit som blivit över på ett antal fester och ställde oss och väntade på bussen, totalt kasst. Fick vänta över 30 minuter innan busshelvetet kom.  Tur att jag hade tagit ett par jeans över mina strumpbyxor (tog tillfället i akt och använde min nyinköpta kjol som är så nice!)
Väl framme hos våra kompisar så festade vi med ett antal drinkar och spelade ett spel ett sk. fråge spel, tjejerna vs killarna. Ni kan ju alla lista ut vilka som vann eller kanske ska jag säga krossade(!)

Efter det så ringde jag jobbet (bra att jobba i växeln på taxi ) och beställde en taxi . Åkte in till stan och till Studio nånting, har bott här i två år men känner inte till detta ännu. Mycket folk var det och alla var glada och dansade. Tydligen jag med för det kom upp en man och ville dansa med mig jag sa att det var första gången och försökte skratta bort mig, han sa att det var hans första gång också. Meen tydligen INTE. Killen var ju för fan proffs ojojoj som han dansade slängde mig rörde på sina höfter och gud vet allt, och där hängde stackars jag som en docka (var mest rädd för att tröjan inte skulle åka ned och jag skulle blotta mig för halva befolkningen ) för ja just det ungefär alla som satt hade ögonen på oss.  Tur kom min vän och räddade mig ungefär efter första dansen, gick iaf tillbakas till Tobias som tydligen inte hade sett ett dugg. Tur det för då kunde jag ljuga och säga att jag dansade ganska bra iaf. Fast jag fick en del härliga blickar från folk, men jag bjuder på dem! Ska nog försöka övertala Tobias att börja dansa det är ju roligt! Vår kompis är instruktör så det ska nog gå bra. Men vi har även kommit på att när Tobias ska dansa så blir han oftas lite mer feminin när det gäller dansen alltså turn into a gay, och jag kan inte låta bli att skratta okontrollerat. Så ett alltför bra par vet jag inte om vi är när det gäller dansen iaf.

Nu sitter jag här halvt seg och huvudet är halvt bortdomnat. Har tvingat iväg Tobias på Ica för att handla frukort eftersom vi inte hunnit handla ännu. Sen ska han dra iväg till en kompis. Tobias har ju startat ett eget fotbollslags som ska ha sin första futsal turnering ikväll, och eftersom Tobias också är licenserad domare så ska han döma alla matcher (kl 18-24) ska iväg till en kompis som ska bjuda mig på middag och sen drar vi dit och kikar)


 

Hoppas alla haft en bra helg och njutit av ledigheten oavsett vad ni gjort! (och fortsätta njuta vi har ju halva helgen kvar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0