Hemmafru

Idag har jag varit en äkta hemmafru, bakade saffranskaka (denna gång så blev den bra) bakade morotsbröd och hallongrottor. Gick och handlade och gjorde middag, lagomt till Tobias klev upp. Det blev fisk i ugnen pressad potatis med vitlök och en super god spenat röra till, + rödlök. Mums säger jag bara! Så nu sitter jag här mätt och belåten. Väntar på några kompisar som ska komma hit och slänga in några saker i vårt förråd eftersom de ska flytta. Och sen så laddar jag upp för den ultimata tv kvällen, tisdagar: Ugly Betty, Desperate Housewives och sen Christine. Eftersom det är säsongsavslutning på Desperate så har jag gjort en avocado guacamole dipp med nacho chips och smultron dricka. SÅ fram med pyamasen och tofflorna, tända alla ljusen,slänga sig under filten i soffan och bara äta och njuta!

Kommentarer
Postat av: GirlGoesMom

Hejsan! Kul att du gillade min inlägg om förlossninge
och et kom med den :D Nu skall jag kia runt lite hos dig!!!

2007-12-30 @ 19:01:34
URL: http://girlgoesmom.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh du sitter liksom jag klistrad i soffan på tisdagar.
Längtar efter dom desperata fruarna nu.

2008-01-21 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0