4 år!

Idag var det fyra år sedan jag och min pojkvän kilade stadigt , roligt ordval.
Jisses vad tiden går snabbt känns som om jag känt han hela livet samt att vi har varit gifta hela livet.
4 år då inser man själv hur mycket man vuxit och hunnit göra, men gud vad kul vi har haft. Hoppas det blir fler år tillsammans lyckliga. Min Kärlek!

2007-12-05

Vi ska inte göra något  speciellt, åka in till stan på en ny restaurang som heter tapas äta lite god mat sen gå på bio eller hem och äta marängswiss och se någon ny film. Förra året överaskade Tobias mig med en resa till Barcelona, detta år har vi pratat om att åka till London, så vi hoppas på det!
Har köpt jätte söta hjärtgodisar samt -sådanda där onödigr dyra och alldeles för små dessert lyx choklad på en  delikatess affär-, hoppas de smakar! Köpt jätte söta champagne glas också, skålas måste det ju självklart göras även fast det är med Icas alkoholfria cider !

image34

Kommentarer
Postat av: Sofie

grattis!

2007-12-05 @ 16:26:21
URL: http://hemskast.blogg.se
Postat av: Sara

härligt med lycka=)

2007-12-06 @ 10:43:43
URL: http://flippaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0